dijous, 15 de juliol del 2010

Sessio 9

OCI I TEMPS LLIURE

Què feu per passar el vostre temps lliure?



Penseu que l'oferta d'oci que teniu al vostre poble podria millorar?

Imagineu-vos que sou un grup de dinamitzadors socioculturals i que la direcció de l'Institut us ofereix un espai per poder mostrar als vostres companys tota l'oferta cultural i activitats d'oci que el poble pot oferir-los!

TASCA

LA VOSTRA TASCA SERÀ PRESENTAR UN POWER POINT EN EQUIP AL GIMNAS!!


Les bases per presentar el power-point són les següents:

- Ha de tenir unes 15 diapositives.
- Ha d'incloure imatges o vídeos.
- Ha d'incloure informació sobre l'oci a Abrera.
- Engrescar i fer participar a tota la comunitat educativa per tal que us ajudin a aconseguir elsmàxims recursos possibles.

FASE D'ANÀLISI:

1. Fes la cerca de la proposta cultural i d'oci que ofereix el teu poble
http://www.ajuntamentabrera.org/upload/arxius/697PLJ%202007-2011%20def.pdf

2. Consulta les següents webs d'organismens que ofereixen activitats lúdiques al poble:

- LA BIBLIOTECA
- EL CASAL DE JOVES
- LA PISCINA MUNICIPAL
- EL CENTRE CÍVIC
- EL POLIESPORTIU

Omple la graella següent indicant el tipus d'activitat i on, quan i com la realitzen ( lloc, horaris, preus, edats, etc)

FASE DE PRODUCCIÓ

1. L'ENTREVISTA:

Activitat 1:
Consulta diferents models d'entrevista. Quina seqüència segueixen? Quina estructura tenen?
Tria un dels organismens anteriors i ves, amb el teu equip a entrevistar-ne a la persona responsable.

Activitat 2:
De les respostes de l'entrevistat, quines conclusions n'extreus? S'ofereixen activitats suficients? Et motiven? T'agraden? T'apuntaries a alguna d'elles?

Activitat 3:
Faries alguna proposta d'alguna activitat que t'agradaria fer i hagis trobat a faltar?
Fes un llistat de propostes d'activitats i tallers per a adolescents i joves?

Activitat 4:
Podries fer alguna proposta destinada a públic d'altres edats? Digues a quin públic ( nens, joves, pares/mares, avis...) anirien destinades.

Activitat 5: Fes un escrit a l'Ajuntament per donar-los a conéixer les teves propostes i sol·licitant els ajuts necessaris ( infraestructura, finançament, etc) que necessitaries per dur-les a terme.


FASE DE DOCUMENTACIÓ I REALITZACIÓ DEL POWER-POINT

Feu grups de 3 persones. Cadascú tindrà una feina pròpia: un rol. Repartiu-vos els següents rols.

Rol1: Encarregat d'Audiovisuals: Ha de cercar imatges i vídeos que exemplifiquin les instalacions, espais i equipaments dels diferents organismenes analitzats del poble.

Rol2: Encarregat De la Redacció: Ha d'elavorar i estructurar la informació recopilada en diapositives.

Rol 3: Documentalista genenral: Ha de revisar la documentació i seleccionar la informació que el redactor escriurà en les diapositives.

TOTS sou responsables de documentar-vos, seleccionar informació, contrastar-la i elaborar el Power-Point.

REALITZACIÓ DEL POWER:

-Feu una reunió d’equip i poseu en comú tot allò que heu anat cercant.
-Decidiu quin títol tindrà, quines imatges i vídeos inclourà i quines informacions comunicareu (entrevistes, demandes d'activitats, etc).
-Confeccioneu el Power-Point.

DARRERA FASE

Exposició de tots els power:Points i conclusions generals.
Debat i propostes de millora



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada